Administrera och samordna

Tipsa arbetsgivare
Pris
2 999
Kom igång

Innehåll

Arbetar du som administratör, handläggare, sekreterare eller samordnare? Vi vet att du som arbetar med administrativa uppgifter behöver ha förmågan att hantera och samordna många olika arbetsflöden. Därför har vi tagit fram en utbildning som förenklar din arbetssituation! Den här utbildningen ger dig arbetsverktyg som kommer att göra din arbetsdag mer överskådlig och lättare att administrera och samordna.

Onlineutbildning, var och när du vill

  • 46 lektioner och övningar
  • Tillgång till kursen i 6 månader
  • Utbildningen bygger på korta avsnitt som du kan repetera i din takt.
  • Kursintyg efter avslutad utbildning

Utbildningsmål

Målet med utbildningen är att du ska ha fått grundläggande kunskaper och praktisk träning för att bli tryggare i din kommunikation, arbeta mer effektivitet och kunna påverka genom vissa ledarskapsnycklar. I praktiken handlar det om att förstå ditt eget beteende och hur du påverkar andra, skapa tydlighet i din roll och sätta tydliga gränser, kunna känna igen och bemöta andra, förstå mer om arbetsminnet, träna på övertygande kommunikation, bygga förtroende för dig själv och din roll på ett effektivt och smidigt sätt.

Tre enkla steg för att komma igång

  • Boka via faktura och få tillgång till utbildningen direkt
  • Påbörja din utbildning genom att logga in. Våra utbildningar bygger på korta avsnitt som du kan repetera och lära dig det du behöver i din takt. Du har tillgång till utbildningen via vår portal i 6 månader.
  • Efter genomförd utbildning får du ett kursintyg

Kurs innehåll

Expandera alla